Serwis, doradztwo i kontakt do współpracy z naszym zespołem SmartSort
Adres naszego biura
Smartsort Company
ul. 28 Czerwca 1956r. 406/224
61-441 Poznań
Telefon / Email
Adres centrum
demonstracyjnego
Smartsort Comapny
ul. Pasjonatów 9 62-090 Dąbrowa
NIP / REGON / KRS
NIP: 7831777404
REGON: 380029779
KRS: 0000729195
Skontaktuj się
Sprawdź Social Media
X (Twitter)

Profesjonalne wsparcie serwisowe, zdalnie i skutecznie
Dostępność krótkoterminowych usług serwisowych minimalizujących ewentualne przestoje jest jednym z warunków koniecznych optymalnego działania każdej linii produkcyjnej.
Aby zapewnić naszym klientom taki standard usług prowadzimy w ramach naszego obiektu pokazowego centrum serwisowe z zapleczem części eksploatacyjnych i zamiennych, a nasza kadra jest szkolona przez producentów poszczególnych marek urządzeń, które wdrażamy.
Uruchomienie
Zapewniamy kompleksowe wdrożenie urządzeń wraz z konfiguracją i kalibracją, tak aby od pierwszego dnia pracy linia działała zgodnie z oczekiwaniami i w pełni bezpiecznie.
Obsługa
Szkolimy personel oraz wyposażamy systemy w nowoczesne rozwiązania automatyki, umożliwiając wygodną i intuicyjną obsługę całej instalacji, w tym urządzeń peryferyjnych.
Serwis
Gwarantujemy szybką reakcję serwisową – zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Dzięki podłączeniu do Internetu możliwa jest natychmiastowa diagnostyka i optymalna kalibracja urządzeń.
Serwis techniczny – kontakt
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszym zespołem, a doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie.
Telefon / Email
Współpraca, która rozwija
Podejmujemy współpracę zarówno z dostawcami wysokiej klasy urządzeń, które pozwoliłyby nam jeszcze lepiej realizować projekty optymalizacji procesów sortowania, oraz z firmami projektowymi i integratorskimi, zainteresowanymi umieszczaniem urządzeń z naszej oferty w swoich projektach instalacji technologicznych.

1-1-1-e1756971365748.webp)
Model współpracy
Projektowanie optymalnych instalacji wynika z naszej wiedzy i doświadczenia, ale oprócz tego budowanie silnej marki własnej jak i marki urządzeń naszych dostawców na polskim rynku wymaga sprawnie działającego, lokalnego zaplecza serwisowego oraz rzetelnej wiedzy technicznej pracowników sprzedaży. Dlatego na początku współpracy z każdym dostawcą wyspecjalizowanych urządzeń kładziemy duży nacisk na szkolenie serwisowe i operatorskie któregoś z naszych pracowników bezpośrednio przez inżynierów producenta.
Jednocześnie nasz personel sprzedażowy i projektowy po podstawowym szkoleniu produktowym dalej poszerza swoje kompetencje odnośnie nowych urządzeń na podstawie projektu pilotażowego pod opieką departamentu sprzedaży i technicznego producenta.
Firmom integratorskim i projektowym oferujemy współpracę na korzystnych warunkach prowizyjnych dla wszystkich urządzeń z naszej oferty sprzedanych w ramach ich projektów. Dostarczamy przy tym wszelkie niezbędne informacje techniczne, a po instalacji zapewniamy identyczny, najwyższy standard usług serwisowych i szkoleniowych.