Serwis, doradztwo i kontakt do współpracy z naszym zespołem SmartSort

Adres naszego biura

Smartsort Company
ul. 28 Czerwca 1956r. 406/224
61-441 Poznań

Adres centrum
demonstracyjnego

Smartsort Comapny
ul. Pasjonatów 9 62-090 Dąbrowa

NIP / REGON / KRS

NIP: 7831777404
REGON: 380029779
KRS: 0000729195

Skontaktuj się

Sprawdź Social Media

Facebook

X (Twitter)

Profesjonalne wsparcie serwisowe, zdalnie i skutecznie

Dostępność krótkoterminowych usług serwisowych minimalizujących ewentualne przestoje jest jednym z warunków koniecznych optymalnego działania każdej linii produkcyjnej.

Aby zapewnić naszym klientom taki standard usług prowadzimy w ramach naszego obiektu pokazowego centrum serwisowe z zapleczem części eksploatacyjnych i zamiennych, a nasza kadra jest szkolona przez producentów poszczególnych marek urządzeń, które wdrażamy.

Uruchomienie

Zapewniamy kompleksowe wdrożenie urządzeń wraz z konfiguracją i kalibracją, tak aby od pierwszego dnia pracy linia działała zgodnie z oczekiwaniami i w pełni bezpiecznie.

Obsługa

Szkolimy personel oraz wyposażamy systemy w nowoczesne rozwiązania automatyki, umożliwiając wygodną i intuicyjną obsługę całej instalacji, w tym urządzeń peryferyjnych.

Serwis

Gwarantujemy szybką reakcję serwisową – zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Dzięki podłączeniu do Internetu możliwa jest natychmiastowa diagnostyka i optymalna kalibracja urządzeń.

Serwis techniczny – kontakt

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszym zespołem, a doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie.

Współpraca, która rozwija

Podejmujemy współpracę zarówno z dostawcami wysokiej klasy urządzeń, które pozwoliłyby nam jeszcze lepiej realizować projekty optymalizacji procesów sortowania, oraz z firmami projektowymi i integratorskimi, zainteresowanymi umieszczaniem urządzeń z naszej oferty w swoich projektach instalacji technologicznych.

Model współpracy
Projektowanie optymalnych instalacji wynika z naszej wiedzy i doświadczenia, ale oprócz tego budowanie silnej marki własnej jak i marki urządzeń naszych dostawców na polskim rynku wymaga sprawnie działającego, lokalnego zaplecza serwisowego oraz rzetelnej wiedzy technicznej pracowników sprzedaży. Dlatego na początku współpracy z każdym dostawcą wyspecjalizowanych urządzeń kładziemy duży nacisk na szkolenie serwisowe i operatorskie któregoś z naszych pracowników bezpośrednio przez inżynierów producenta.

Jednocześnie nasz personel sprzedażowy i projektowy po podstawowym szkoleniu produktowym dalej poszerza swoje kompetencje odnośnie nowych urządzeń na podstawie projektu pilotażowego pod opieką departamentu sprzedaży i technicznego producenta.

Firmom integratorskim i projektowym oferujemy współpracę na korzystnych warunkach prowizyjnych dla wszystkich urządzeń z naszej oferty sprzedanych w ramach ich projektów. Dostarczamy przy tym wszelkie niezbędne informacje techniczne, a po instalacji zapewniamy identyczny, najwyższy standard usług serwisowych i szkoleniowych.